آخرین اخبار

پاشا پخش به دنبال مشتری‌مداری است

منتشرشده در: 1400/11/16
پاشا پخش به دنبال مشتری‌مداری است

مدیرفروش منطقه‌ای شرکت پاکدیس با بیان اینکه همکاری ما با شرکت پاشا پخش بلند مدت خواهد بود، گفت: کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولات پاکدیس مزیت در مقابل رقبا محسوب می‌شود که این نشان از در نظر گرفتن رفاه حال شهروندان و مشتری‌مداری است.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت پاشا پخش، سعید فهیمی، مدیر فروش منطقه‌ای شرکت پاکدیس در مراسم همکاری “شرکت پاشا پخش” و “شرکت پاکدیس”، با بیان اینکه انحصار پخش محصولات ساندیس با شرکت پاشا پخش خواهد بود و از این پس شرکت دیگری این امر را برعهده ندارد، اظهارکرد: از سال 1397 با افزایش فروش مواجه شدیم که این نشان از کیفیت محصولات است.

وی با اشاره به افزایش و تنوع محصولات پاکدیس، گفت: محصولاتی که به دست شرکت پاشا پخش سپرده می‌شود مصداق تولید از مزرعه تا سفره است چراکه از کاشت و برداشت و کنستانتره و تولید محصول نهایی، همه و همه در مجموعه پاکدیس با نظارت دقیق و کیفی انجام می شود. ما با کمک پاشا پخش به صورت ماهانه رفتار مصرف کننده را رصد می‌‎کنیم تا بهترین سبد محصولات را به شهروندان ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر محصولات ساندیس با قیمت ثابت به فروش می‌رسد، افزود: قرار است محصولات ساندیس به صورت شیشه و پت آبمیوه بدون گاز با هدف تولید داخل کشور، ارائه شود؛ درحقیقت میوه در داخل تولید و به آبمیوه بدون گاز تبدیل شود و در قالب بطری شیشه‌ای به صورت لوکس در بازار عرضه می شود. به زودی نیز سرکه بالزامیک به سبد محصولات اضافه خواهد شد.

فهیمی با بیان اینکه همکاری ما با شرکت پاشا پخش بلند مدت خواهد بود، گفت: کیفیت و قیمت رقابتی محصولات پاکدیس مزیت در مقابل رقبا محسوب می‌شود که این نشانه‌ای از در نظر گرفتن رفاه حال شهروندان و مشتری‌مداری است.

وی با اشاره به اینکه شرکت پاشا پخش توانمندی بسیار دارد، اظهارکرد: مدیریت جدید هلدینگ بیژن بسیار باهوش و توانمندند و مجموعه آن جوان هستند. همچنین تامین انبارها و افزایش ماشین‌های پخش آن نشان از مشتری‌مداری است بنابراین در برنامه ما همکاری بلندمدت در دستور کار است.