آخرین اخبار

ظهور هایپرهای معیشت محور

منتشرشده در: 1402/09/06

به گزارش روابط عمومی پاشا پخش، مهندس حسین مصطفی زاده مدیر هلدینگ بیژن در مراسم لانچ محصولات بیژن از پرسنل پاشاپخش قدردانی کرد و گفت: مهم ترین سرمایه هلدینگ بیژن، سرمایه انسانی است و امروز پاشا پخش به یکی از بازوهای پخش تبدیل شده است.

ایشان در قسمت دیگری از سخنان خود در باره رقابت سالم افزود: همانطور که پاشا پخش روز به روز فعال تر شود باید به تناسب آن نگاه از پخش منطقه ای به پخش سراسری و فراگیر تغییر یابد و در این راستا پرسنل پخش نیز باید در محیطی رقابت‌پذیر اما سالم از قافله عقب نباشند تا شاهد موفقیت‌های بیشتری باشیم.

مدیرعامل هلدینگ بیژن در باره پشتیبانی لجستیکی، افزایش ناوگان در حوزه حمل و نقل را نوید داد و گفت: به زودی در کل ایران  برای همه سایت ها با افزایش ناوگان بین شهری اعم از خوروهای سنگین و نیمه سنگین، حمل و نقل سراسری جان تازه ای خواهد گرفت.

مهندس حسین مصطفی زاده در بخش دیگر از سخنان خود به افتتاح فروشگاههای زنجیره ای با خدمات جدید اشاره کرد و گفت: به زودی فروشگاههایی با خصوصیات و خدمات جدید افتتاح خواهیم کرد که وجه تمایز با سایر هایپرها دارد. هایپرهای بزرگ معیشت محورند و بر اساس سبد مصرف کننده و نیاز آنان طراحی شده است.

مدیرعامل هلدینگ بیژن در پایان گفت به زودی ضمن رونمایی از هایپرهای جدید، انواع خدمت رسانی به مردم عزیز را تشریح خواهیم کرد.