آخرین اخبار

پاکنام ارمغان پاکیزگی

منتشرشده در: 1402/11/26

به گزارش روابط‌عمومی شرکت پاشاپخش، لانچ محصولات شرکت پاکنام با حضور مدیران ارشد این شرکت و مدیران پاشاپخش و همچنین سرپرستان و پرسنل فروش برگزار گردید.

در این مراسم ابوترابی رئیس برنامه‌ریزی فروش شرکت پاکنام ضمن معرفی این برند گفت: شركت تولیدی پاکنام که در گذشته «اسنو» نامیده می‌شد، در بهار سال ۱۳۴۱ توسط عده‌اي صنعتگر با تجربه در صنعت شوينده در فضایی به مساحت ۴۸۰۰ متر مربع  بنیان گذاشته شد و به‌عنوان يكي از نخستين كارخانه‌های توليد پودر لباسشویی خاورميانه به بهره‌برداری رسید. نام شرکت اسنو پس از پيروزی انقلاب اسلامی به پاکنام تغییر یافت و همگام با آغاز عصر سازندگي و با توجه به نياز روزافزون كشور به محصولات شوینده، این شرکت با هدف کمک به ارتقای سطح بهداشت و سلامت جامعه و با همكاری مهندسین مجرب اروپایی و بهره‌گیری از مدرن ترين تكنولوژی روز صنعت تولید پودر لباسشویی دنیا، كارخانه جديد خود را با ظرفیت اسمی سالانه بالغ بر ۱۲۰۰۰۰ تن تاسیس نمود. پاکنام با داشتن امکانات آزمايشگاهی مدرن و کادر فنی مجرب جهت كنترل مستمر کیفیت مواد اوليه و محصولات نهائی؛ توانسته این شرکت را در زمره معتبرترین شرکت‌های شوینده کشور قرار دهد.
محصولات مختلف این شرکت علاوه بر عرضه در بازارهای داخلی تحت برندهای تاپ، یکتا، دی، آرن و بامداد؛ سالهاست که به کشورهای مختلف نیز صادر می‌گردد و نام برندهای رامس، یکتا و دی در بسیاری از بازارهای منطقه نامی آشنا برای خانواده‌ها می‌باشد.

لازم به ذکر است که در این مراسم محصولات این شرکت که شامل انواع مایع لباسشویی، انواع پودر لباسشویی، مایع دستشویی معمولی، مایع دستشویی کرمی، مایع دستشویی حاوی روغن‌ طبیعی زیتون، انواع مایع ظرفشویی، پاک‌کننده چندمنظوره، شیشه‌شور، جرمگیر اسیدی، ماده سفیدکننده و پودر کف‌شوی می‌باشد به سبد پخش پاشا افزوده شد.