آخرین اخبار

بکارگیری فناوری نانو در محصولات سلنا

منتشرشده در: 1401/10/08

 

به گزارش روابط عمومی پاشا پخش، معرفی محصولات نوشت افزار برند سلنا با حضور مدیران شرکت ايرانيان نوشت افزار آرين در شرکت پاشا پخش برگزار گردید.

در این مراسم کاظم خانی مدیر بازرگانی شركت ايرانيان نوشت افزار آرين، ضمن معرفی مجموعه تولیدی شرکت انواع محصولات نوشت افزار تولید این شرکت را معرفی کرد.

کاظم خانی در مورد خودکار سلنا گفت: این محصول در مشابه های داخلی بدون رقیب است چرا که خصوصیاتی که در تولید این خودکار بکار گرفته شده آن را از سایر رقبا متمایز کرده است. نوع جوهرOBG، نوک ساخته شده از Nickel Slive مقاوم در برابر خش و سایش با ساچمه Tungsten Carbide به قطر یک میلی متر و 0/7 میلی متر جهت انجام نگارش روان تولید شده است و به زودی قطر 6/1 میلیمتری جهت خطاطی عرضه خواهد شد. طول نوشتار خودکار سلنا ۱۴۰۰ متر است. به دلیل بدنه ساخته شده از پلیمر آنتی باکتریال حاوی نانو ذارت علاوه بر استفاده های عمومی، مناسب محیط های بهداشتی و بیمارستانی است. در محیط های عمومی مانند بانک که خودکار دست به دست می شود، خاصیت آنتی باکتریال بودن خودکار که از تکنولوژی نانو استفاده شده است از انتقال احتمالی بیماری جلوگیری می‌کند. با توجه به میزان مصرف بالاخودکار در مکان های عمومی و امکان انتقال عوامل بیماری زا، این محصول می تواند کمک شایانی در حفظ سلامت شهروندان داشته باشد.

مدیر بازرگانی شرکت نوشت افزار آرین در مورد کیفیت محصول تولید شده گفت: خودکار سلنا علاوه بر روان نویسی یکنواخت، ریزش اضافی جوهر ندارد و با سر و ته شدن جوهر آن بازگشت ندارد. این خصوصیت باعث می شود تا همراه داشتن این خودکار در دماهای مختلف لباس را کثیف نکند. علاوه بر این ارگونومی خودکار طوری طراحی شده که برای استفاده طولانی، دست دیرتر خسته می‌شود و طراحی بدنه خوکار با انگشتان سازگار است.

کاظم خانی در باره موفقیت این محصول در بازار گفت: کیفیت بالای تولید را با قیمت مناسب و قابل رقابت تلفیق کردیم تا مورد استقبال هموطنان قرار گیرد.

لازم به ذکر است که خودکار سلنا در 4 رنگ اصلی و 5 رنگ فانتزی به بازار عرضه شده است. این محصول دارای دو سال گارانتی است و در صورت هرگونه اشکال امکان عودت آن به مغازه دار وجود دارد که خریدار در مقابل دو خودکار دریافت خواهد کرد.