آخرین اخبار

محصولات با کیفیت، سالم و سازگار با محیط زیست

منتشرشده در: 1401/10/03

به گزارش روابط عمومی پاشا پخش، همایش معرفی محصولات شرکت “رز زاگرس میلاد ارس” با حضور قائم مقام مدیرعامل و مدیران فروش این شرکت در سالن همایش پاشا پخش برگزار شد.

در این همایش مهدی علیزاده مدیر فروش منطقه ضمن معرفی و تاریخچه شرکت گفت: شرکت زاگرس سبد خود را با محصولات شوینده، بهداشتی، آرایشی ومحصولات مراقبت از پوست و مو با برندهای مطرح دنیا عرضه کرده است و اکنون با رعایت استانداردهای بین المللی موفق به تولید برخی از این محصولات شده است.

علیزاده گفت به عنوان نمایندگی انحصاری شرکت ( TAHA KIMYA ) خط تولید انحصاری محصولات پوستی خود را با نام میکاپ رز و سون کوئین راه اندازی کرده ایم. دستمال مرطوب پاک کننده آرایش و پد آرایش پاک کن اولین محصولات اختصاصی شرکت زر زاگرس میلاد ارس است.

برند میکاپ رز و سون کوئین محصولات خود را با بکارگیری آخرین تکنولوژی های روز دنیا و بهره گیری از مواد مرغوب، تحت لیسانس کمپانی ترکیه ای طاها کیمیا تولید می کنند. این کمپانی ترکیه ای از سال 2008 در کشور ترکیه فعالیت خود را آغاز نموده و برندهای نام آشنا تحت لیسانس این شرکت فعالیت می کنند. کمپانی طاها کیمیا محصولات خود را با شعار تولید محصولات با کیفیت، سالم و سازگار با محیط زیست تولید می کند.

مواد اولیه محصولات با کیفیت بالا و منطبق با استانداردها است. دستمال مرطوب های میکاپ رز با 3 عصاره مختلف ( هندوانه، خیار و آلوئه ورا و نارگیل ) در بسته های 25 عددی تولید شده اند.

مدیر فروش  در بخش دیگر از سخنان خود ضمن برشمردن وجه تمایز و نقاط قوت دستمال مرطوب های آرایش پاک کن میکاپ رز گفت: از مزیت های منحصر به فرد این محصولات می توان به قابلیت پاک کنندگی آرایش صورت و چشم ها حتی آرایش ضدآب، چربی و آلودگی های سطح پوست بدون خشک کردن و از بین بردن مواد ضروری پوست و بافت نرم و لطیف اشاره کرد. همچنین بهره گیری از عصاره های طبیعی از نقاط قوت این محصولات به شمار می آید که به آبرسانی و مرطوب نگه داشتن پوست صورت کمک شایانی می کنند. الیاف استفاده شده در این دستمال مرطوب ها از جنس اسپانلس ضخیم با بالاترین کیفیت می باشد. این الیاف بافت بسیار نرمی دارند و از دوام نسبتا بالایی برخوردار هستند.

پد آرایش پاک کن میکاپ رز که اولین پد آرایش پاک کن تولید شده در ایران می باشد دارای ویژگی هایی از قبیل دور دوخت بسیار نرم، تولید شده از پنبه 100 درصد خالص، بافت ضخیم و چند لایه بسیار نرم با قدرت جذب بسیار بالا می باشد و آرایش و آلودگی های پوست را با ملایمت تمیز می کند. این محصول در بسته بندی 92 عددی تولید شده است که به دلیل کاربردی و در دسترس بودن می توان همه جا با خود حمل کرد. پد آرایش پاک کن میکاپ رز دارای نشان TUV و نشان CEاست.

 

نماینده شرکت زاگرس در ادامه سخنان خود توضیحاتی در باره “سون کوئین” داد و گفت: انواع مختلف دستمال مرطوب های سون کوئین به طور اختصاصی برای استفاده کودکان تولید شده اند که فاقد الکل و پارابن هستند. بافت فوق العاده نرم و لطیفی دارند و پوست را با نرمی و لطافت تمیز می کنند، از این رو برای استفاده پوست های حساس و پوست لطیف کودکان گزینه ایده آلی محسوب می شوند.

پد آرایش پاک کن سون کوئین تولید شده از کتان و پنبه خالص برای پاکسازی آرایش صورت بدون آسیب رساندن به بافت پوست طراحی شده است. این محصول با لایه بسیار نرم و ضخیم و قابلیت جذب بالا بهترین گزینه جهت استفاده به همراه انواع محلول های آرایش پاک کن می باشد. دور دوخت لبه ی بیرونی این پد از دیگر نقاط قوت آن به حساب می آید که مانع پخش شدن مواد آرایشی می شود و از خراب شدن ساختار پد در حین پاکسازی صورت جلوگیری می کند.