آخرین اخبار

نان‌آوران؛ عطر نان تازه، طعم خوش شیرینی

منتشرشده در: 1402/05/09

به گزارش روابط عمومی شرکت پاشا پخش مراسم معرفی محصولات برند “نان آوران” با حضور مدیران ارشد شرکت “هدیه لادن” و “پاشا پخش” و با حضور سرپرستان و پرسنل فروش در سالن کنفرانس پاشا پخش برگزار گردید.

در این مراسم منصور گنجعلی رئیس هیئت مدیره شرکت هدیه لادن ضمن معرفی شرکت و سوابق آن گفت: شرکت نان آوران هدیه لادن با برند “نان آوران” در سال 83 تاسیس شده و محصولات تولیدی آن با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و با بهترین کیفیت، بطور روزانه تولید و آماده عرضه می‌باشد. این محصولات شامل انواع نان مک دونالد(همبرگری)، برونسی(مینی هات داگ)، نان صبحانه نسیم، نان هات داگ و نان بروتچن است.

رئیس هیئت مدیره شرکت هدیه لادن در مورد خصوصیات دیگر تولیدات نان‌آوران افزود: طعم خاص، تازگی و ماندگاری 5 روزه شاخصه اصلی این محصولات هستند به طوریکه طعم و طراوت روز اول محصولات تا تاریخ انقضاء آنها حفظ می‌شود.

مهندس گنجعلی در مورد نان‌های شیرین و کیک نان‌آوران گفت: این محصولات که ماندگاری 20 روزه دارند در انواع کیک کشمش و گردو، کیک کشمش با خلال، اشترودل کاکائویی و وانیلی با کرم بلژیکی، کروسان شکلاتی و پیراشکی با کرم مخصوص تولید شده که طرفداران زیادی دارد.

منصور گنجعلی در باره عطر و طعم محصولات نان آوران گفت: تمام طعم دهنده‌ها دارای فرمول مخصوص هستند که بطور اختصاصی در کارخانه تولید و برندینگ می شوند.

گفتنی است محصولات نان آوران اکنون در سبد پاشا پخش قرار گرفته و در سطح استان تهران و البرزتوزیع می‌گردد.