آخرین اخبار

نوشیدنی‌های سلامت محور در سبد پاشا پخش

منتشرشده در: 1401/11/12

به گزارش روابط عمومی پاشا پخش، محصولات نوشیدنی سلامت محور با برند “آلوا” و “وانلی” با حضور مدیر و مسئولان شرکت “وانا هستی البرز” و “پاشا پخش” در محل همایش‌های پاشا پخش معرفی گردید.

در این نشست مدیر مارکتینگ شرکت “وانا هستی البرز” ضمن معرفی محصولات، ویژگی‌های نوشیدنی‌ تولید شده توسط این شرکت را برشمرد.

مهندس سعیدی‌خواه با اشاره نوشیدنی‌های سلامت محور برگرفته از برگ‌های آلوئه‌ورا گفت: برگ‌های آلوئه‌‌ورا در سال 1385  از کشور اندونزی وارد ایران شد و پس از ده سال اولین نوشیدنی این گیاه روانه بازار شد. گیاه آلوئه‌ورا به لحاظ خاصیت و فرآوردهای آن مورد توجه قرار گرفت، بطوری که امروزه 80هکتار از زمین‌های خرمشهر زیر کشت این گیاه  قرار دارد و به زودی به حدود 1000 هکتار می‌رسد.

مدیر مارکتینگ شرکت “وانا هستی البرز” در باره مراحل تولید نوشیدنی آلوئه‌ورا گفت: برای تهیه نوشیدنی طبیعی این گیاه از هر یک تن برگ آلوئه‌ورا، 150 کیلو ماده موثر جهت تولید به‌دست می‌آ‌ید. در این فرایند با سه بار شستشو و پخت برگ‌ها، ماده مضر از محصول جدا شده و سپس آماده بهره‌برداری می‌گردد.

وی در ادمه افزود: به دلیل سلامت محور بودن کالا، در این محصول از مواد نگهدارنده استفاده نمی‌شود، کشت محصولات در مزارع زیر نور خورشید بطور طبیعی برداشت می‌شود. مواد اولیه دستچین شده بصورت تازه با استفاده از تکنولوژی روز هات­فیلینگ که باعث ماندگاری 18 ماهه نوشیدنی می شود و نیز افزودن آب معدنی طبیعی “وانا” منطقه‌ای در جاده هراز (چشمه کبوترلی)، بدون رنگ مصنوعی همراه با پالپ آلوئه‌ورا در بطری‌های آنتی UVعرضه می‌شود.

مهندس سعیدی‌خواه سایر نوشیدنی‌های تولید شده در شرکت “وانا هستی البرز” را معرفی کرد و در ادامه افزود: نوشیدنی میوه‌‌ای از 25درصد کنستانتره صد در صد طبیعی، بدون مواد نگهدارنده و با ترکیب آب معدنی در شش طعم اورژینال(آلوئه‌ورا)، پشن فورود، ملون، هلو، انبه و آناناس تولید می‌شود.

مدیر مارکتینگ شرکت “وانا هستی البرز” در مورد محصولات جدید شرکت گفت: به زودی نوشیدنی سلامت محور و ثبت اختراع شده‌ی “ایتوک” مخصوص کودکان و نوشیدنی انرژی زای “یونی لایف” مخصوص ورزشکاران روانه بازار خواهد شد.