آخرین اخبار

پترو کلین دوستدار محیط زیست

منتشرشده در: 1402/02/25

به گزارش روابط عمومی پاشا پخش، جلسه معرفی محصولات شرکت آلکا پلاستیک کاسپین با حضور مدیران ارشد این شرکت در سالن همایش شرکت پاشا پخش برگزار گردید.

در این مراسم مهندس جعفرنژاد مدیر فروش شرکت آلکا پلاستیک کاسپین، به معرفی محصولات تولیدی خود، که شامل انواع مصنوعات پلاستیک سبز ​با برند پتروکلین می‌باشد پرداخت و گفت: در راستای حفظ محیط زیست و سلامت جامعه، با تحقیق و تلاش همکاران و با شعار”دوستدار طبیعت باشیم” توانستیم موفق به تولید محصولی زیست فناورانه شویم که بازیافت آن را در طبیعت به جای 500سال به 5 سال کاهش دهیم.

مهندس جعفرنژاد در ادامه افزود: شرکت ما اولین تولیدکننده انواع کیسه فریزر، کیسه زباله و سفره یکبار مصرف سازگار با محیط زیست و دارای گواهینامه ISO 2008-9001 از شرکت ITC انگلستان است. شرکت آلکا پلاستیک کاسپین با دانش فنی و با استفاده از مواد افزودنی «اکسا تخریب‌پذیر» که هیچگونه زیانی برای انسان و طبیعت ندارد اقدام به تولید محصول می‌نماید، در سالهای اخیر و با توجه به بروز آلاینده‌های فراوان در طبیعت بر آن شدیم تا جهت حفظ محیط زیست برای نسل‌های آینده، محصولاتی همسو و دوستدار با محیط زیست تولید نماییم که این مهم از سال 94 تحقق یافت و به عنوان اولین تولیدکننده مصنوعات پلاستیک سبز معرفی شدیم. ماشین‌آلات و تجهیزات مورد استفاده در شرکت ساخت آلمان بوده و برای تولید محصولات خود از پلی اتیلن درجه یک و نو و همچنین با کیفیت عالی استفاده می‌کنیم.

مدیر فروش شرکت آلکا پلاستیک کاسپین در بخش دیگری از سخنان خود برکیفیت ممتاز محصولات تاکید کرد و افزود: مرغوبیت کالاهایمان را به شدت تضمین می کنیم و شاهد بر این ادعا این است که تا کنون هیچگونه نارضایتی از مشتریان نداشته و همواره احترام به نظرات و خواسته‌های مشتریان را سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم.

در ادامه جلسه مهندس جعفرنژاد به سوالات کارشناسان فروش شرکت پاشا پخش توضیحات تکمیلی را ارائه نمود و در یک فضای صمیمی این گفتگوی کارشناسانه به پایان رسید.

گفتنی است محصولات پتروکلین شامل انواع سفره یکبارمصرف ساده و طرح دار تجزیه‌پذیر، انواع کیسه فریزر در مدل‌های ساده، پشت چسب‌دار، رولی و یادداشتی تجزیه پذیر، انواع کیسه زباله تجزیه‌پذیر، سلفون محافظ غذا و دستکش‌های یکبار مصرف تجزیه پذیر در ابعاد و بسته بندی‌های متنوع به بازار عرضه شده‌است.