آخرین اخبار

پخش پاشا در فروش و توزیع مویرگی خوب درخشید

منتشرشده در: 1400/11/15
مدیرفروش برند مصطفوی، گفت: پاشا پخش در فروش و پخش مویرگی با شروع موفق توانست خوب بدرخشد.

مدیرفروش برند مصطفوی با بیان اینکه تعامل دوجانبه با پاشا پخش صورت گرفته است، گفت: پاشا پخش در فروش و پخش مویرگی با شروع موفق توانست خوب بدرخشد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت پاشا پخش، حمید اموری، مدیر فروش و رئیس شعبه تهران و البرز برند مصطفوی با بیان اینکه در راستای فروش مویرگی مناسب و استاندارد به سراغ شرکت پاشا پخش آمدیم، درواقع این شرکت در زمینه فروش مویرگی با زیرساخت‌هایی که دارد، حرکت خوبی را آغاز کرده است، اظهارکرد:  با توجه به اینکه پاشاپخش در پخش مویرگی موفق عمل کرده است، با آنها جلسه‌ای تشکیل داده و در نهایت تعامل دوجانبه صورت گرفت.

وی با اشاره به محصولات برند مصطفوی، ادامه داد: زعفران، کالای زعفرانی از جمله شربت، نبات، شکرپنیر و هل از محصولات با برند مصطفوی محسوب می‌شود.

مدیر فروش برند مصطفوی با اشاره به شخصیت مهندس مصطفی زاده، گفت: مهندس مصطفی‌زاده بسیار خلاق و توانمند هستند و با قدرت توانستند شرکت‌های پخش قدرتمندی را ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه شرکت پاشا پخش حرکت خوبی را آغاز کرده است، افزود:  در این تعامل باید ارتباط دو طرفه صورت گیرد و ما در کنار پاشا پخش بوده تا شاهد بهبود و عرضه کالا با کیفیت به مردم باشیم.